sestdiena, 2017. gada 18. marts

..lai gan mani ļoti priecē Emīla Zolā "Dāmu paradīze"
un patiesi žēl, ka "Rīgas Balss" pārstāja būt pēcpusdienas avīze, kas, krietnu laika sprīdi pirms pieveduma kioskā, pulcēja pie letes aktīvākos pensionārus uz karstām debatēm,
šodien veikalā man patīk iepirkties ātri.
..ja šodien veikals vecmodīgi, piem., ar augšup un lejup vedošo kāpņu atdalījumu pretējos telpas stūros, cenšas mani noturēt savā "vēderā", visticamāk es tam vispār iešu ar līkumu ..bet, ja lejup uz izeju slīdošais cilvēks, man uzsauc "pie desām šodien jautra pārdevēja", tad gan es uzmeklēšu šo nodaļu, lai gūtu savu porciju :))
šos varētu efektivizēt, lai es varu info ari nolasīt, ne vien 'izsviest' savas emocijas
..kāpēc mākslinieki aktīvāk par mārketinga darboņiem seko sabiedrības vajadzību izmaiņām
..laikam mākslinieki vairāk cenšas priecēt 'pircēju' nekā iztērēt 'pārdevēja krāsu'

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru